Ga naar de inhoud

+32 472 63 63 59

info@ddk.be

Twijnstraat 17, 8000 Bruges

info@ddk.be

BETALINGEN

Online betalingen

De Drie Koningen maakt gebruik van het geautomatiseerde betalingssysteem van Stripe. Zodra gasten hun kredietkaartgegevens invoeren om een reservering te maken, verwerkt Stripe automatisch betalingen op geplande data volgens de annuleringsvoorwaarden. Deze gestroomlijnde automatisering vereenvoudigt het betaalproces voor zowel De Drie Koningen als haar gasten.

Stripe staat bekend om zijn strenge beveiligingsmaatregelen en PCI-compliance. Wanneer gasten hun kaartgegevens opgeven, valideert Stripe deze informatie en slaat deze veilig op. Het belangrijkste is dat 'De Drie Koningen' geen toegang heeft tot deze gegevens en ze ook niet deelt, zodat de veiligheid en privacy van de financiële gegevens van gasten optimaal zijn.

Als je nog vragen of specifieke vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Je hoeft geen Stripe-account aan te maken; houd gewoon een geldige kredietkaart of betaalkaart bij de hand.

Online platform

STRIPE

Book
Ontwerp zonder titel (3)

Zeer veilig

en stabiel

Wanneer betalen?

De annuleringspolitieken bepalen wanneer betalingen worden gedaan.

Let op: dit geldt alleen voor directe reserveringen via deze website.
Voor reserveringen via OTA’s (Online Travel Agencies) gelden de regels van de OTA.

STANDAARD DDK (De Drie Koningen)

Eerste betaling

60 dagen voor aankomst

  • 50% van het totale huurbedrag van het appartement
Tweede betaling

14 dagen voor aankomst

  • 50% van het totale huurbedrag van het appartement
(Derde betaling)

1 dag voor aankomst

STANDAARD CA (Clarissa & Acadia)

Eerste betaling

30 dagen voor aankomst

  • 50% van het totale huurbedrag van het appartement
Tweede betaling

7 dagen voor aankomst

  • 50% van het totale huurbedrag van het appartement
(Derde betaling)

1 dag voor aankomst

LTR (Long Term Rental)

Eerste betaling

1 dag na reservatie

  • 50% van het totale huurbedrag van het appartement
Tweede betaling

14 dagen voor aankomst

  • 50% van het totale huurbedrag van het appartement
(Derde betaling)

1 dag voor aankomst

HEB JE EEN VRAAG?

FAQ

We staan 7 dagen per week voor je klaar en reageren binnen 24 uur. Bovendien vind je de meeste antwoorden op je vragen op deze pagina.

Wanneer u een appartement reserveert, zal onze PMS automatische betalingen op de juiste dagen instellen. Als een dergelijke betaling wordt gedaan, wordt een e-mail ter bevestiging gestuurd.

  • Indien rechtstreeks geboekt, stuur dan een e-mail naar info@ddk.be
  • Als de reservering via een OTA (Online Travel Agency) is gemaakt, moet u de reservering bij de desbetreffende OTA annuleren.

Soms wordt ons gevraagd het volledige huurbedrag in één keer te betalen vanwege een gunstige wisselkoers voor de huurder.

Indien rechtstreeks geboekt, is dit mogelijk. Stuur een e-mail naar info@ddk.be
Als u zou annuleren en recht zou hebben op 50% of 100% van het totale huurbedrag, betalen wij alles terug, inclusief de transactiekosten van de betalingspartner.

  • Indien de reservatie is gemaakt via een OTA (Online Travel Agency) moet u hun betalingsafspraken volgen.

Volgens ons beleid komen wijzigingen die binnen 60 dagen van de dag van aankomst (STANDARD annuleringsvoorwaarden) of 1 dag na de reservering (LTR annuleringsvoorwaarden) worden gemaakt helaas niet in aanmerking voor restitutie. Een reservering opschuiven is niet mogelijk. Mocht je besluiten om je reservering te annuleren, dan geven we je een annuleringsdocument dat je kunt gebruiken voor je reisverzekeringsclaim.