Ga naar de inhoud
BETALINGEN

Online betalingen

De Drie Koningen heeft een geautomatiseerd betalingssysteem opgezet via Stripe. Zodra klanten hun creditcardgegevens opgeven voor een reservering, verwerkt Stripe automatisch betalingen op de geplande data volgens de annuleringsvoorwaarden. Deze automatisering vereenvoudigt het betalingsproces voor zowel het bedrijf als zijn klanten.

Stripe staat bekend om zijn strenge veiligheidsmaatregelen en PCI-compliance. Wanneer klanten hun kaartgegevens opgeven, valideert Stripe deze gegevens en slaat ze veilig op. Belangrijk is dat deze gegevens niet worden gedeeld met 'De Drie Koningen', waardoor een hoog niveau van veiligheid en privacy voor de financiële informatie van klanten wordt gewaarborgd.

Als je nog vragen hebt of als er iets specifieks is dat je wilt weten, stel ze dan gerust!

U hoeft geen account te hebben bij Stripe. Alles wat je nodig hebt is een krediet- of debetkaart:

Online platform

STRIPE

Ontwerp zonder titel (3)

Zeer veilig

en stabiel

Wanneer betalen?

Let op: dit geldt alleen voor directe reserveringen via deze website.
Voor reserveringen via OTA’s (Online Travel Agencies) gelden de regels van de OTA.

Eerste betaling

60 dagen voor aankomst

  • 50% van het totale huurbedrag van het appartement
Tweede betaling

14 dagen voor aankomst

  • 50% van het totale huurbedrag van het appartement
(Derde betaling)

1 dag voor aankomst

BETALINGEN

Veelgestelde vragen

Wanneer u een appartement reserveert, zal onze PMS automatische betalingen op de juiste dagen instellen. Als een dergelijke betaling wordt gedaan, wordt een e-mail ter bevestiging gestuurd.

  • Indien rechtstreeks geboekt, stuur dan een e-mail naar info@ddk.be
  • Als de reservering via een OTA (Online Travel Agency) is gemaakt, moet u de reservering bij de desbetreffende OTA annuleren.

Soms wordt ons gevraagd het volledige huurbedrag in één keer te betalen vanwege een gunstige wisselkoers voor de huurder.

Indien rechtstreeks geboekt, is dit mogelijk. Stuur een e-mail naar info@ddk.be
Als u zou annuleren en recht zou hebben op 50% of 100% van het totale huurbedrag, betalen wij alles terug, inclusief de transactiekosten van de betalingspartner.

  • Indien de reservatie is gemaakt via een OTA (Online Travel Agency) moet u hun betalingsafspraken volgen.

Volgens ons beleid komen wijzigingen die binnen 60 dagen na de dag van aankomst worden gemaakt helaas niet in aanmerking voor restitutie. Een reservering opschuiven is niet mogelijk. Mocht je besluiten om je reservering te annuleren, dan geven we je een annuleringsdocument dat je kunt gebruiken voor je reisverzekeringsclaim.